Czym jest BNI?
BNI, czyli Business Network International, to międzynarodowa organizacja biznesowa, największa na świecie, jeśli chodzi o networking. Założona została w USA w 1985 roku przez doktora Ivana Misnera i obecnie działa w 76 krajach. W Polsce pojawiła się w 2006 roku, sprowadzona przez Grzegorza Turniaka, który rozwijał ją do roku 2013. Obecnie Prezesem Zarządu BNI Polska jest Ryszard Chmura, który w swojej karierze zarządzał dziesięcioma dynamicznie rozwijającymi się spółkami marketingowymi.
Organizacja działa w oparciu o siedem kluczowych wartości. Pierwszą z nich jest zasada Givers Gain®, czyli Dający Dostaje. Zgodnie z tą myślą przedsiębiorcy dzielą się doświadczeniem czy kontaktami z klientami. W zamian otrzymują podobne wsparcie od pozostałych członków BNI. Zachęca to przedsiębiorców do bardziej aktywnej współpracy.
Pozostałe wartości BNI to budowanie trwałych relacji, trening i edukacja, tradycja i innowacje, pozytywne nastawienie, docenianie pracy innych oraz odpowiedzialność w biznesie. BNI organizuje szkolenia i warsztaty (dotyczą przede wszystkim zwiększania sprzedaży przez rekomendację czy umiejętności networkingowych), a także konferencje biznesowe o zasięgu krajowym (na przykład Growth Experts Academy)
Pomagamy sobie wzajemnie w rozwijaniu biznesów. Dzielimy się know-how i wartościowymi poleceniami - można przeczytać na stronie BNI. - W BNI obowiązuje zasada, że w każdej grupie może być tylko jeden reprezentant z danej branży, co pozwala na przekazywanie poleceń bez konfliktu interesów i konkurowania o klienta.
Maan w BNI
Przedstawiciele Maan mówią, że możliwość dołączenia to BNI to dla nich wielkie wyróżnienie, szansa, a także odpowiedzialność. Będziemy realizowali punkty kodeksu etyki BNI, które zakładają dostarczanie wysokiej jakości usług, a także budowanie wiarygodności, życzliwości, zaufania i odpowiedzialności w kontaktach z polecanymi klientami - zapowiadają.
Więcej na temat BNI Polska można przeczytać na stronie organizacji